|
Beste Beste ,
Vergadering van maandag 15 juni 2026
Polyvalente zaal 13u30
Agenda:
De laatste vergadering van het voorjaar hebben we traditioneel geen strak programma meer ingebouwd daarom zou ik een kleine workshop willen organiseren.
Het viel mij en mij niet alleen , zeker de laatste vergadering, op dat onze foto's soms hier en daar een beetje scherpte missen
Hoe komt dat:
Bewegingsonscherpte
Scherpstel punt(en) niet onder kontrole.
Te kort bij het onderwerp
en ga zo maar door
Misschien eens leuk om daarover van gedachte te wisselen en in de praktijk om te zetten
Breng zeker uw toestel mee we werken zonder statief.
Groeten en tot maandag
Hugo
|