Aanstaande zondag 11 mei zing ik de prachtige liedjes die ik met Lex Jasper heb geschreven in Theater De Liefde in Haarlem onder de titel Luister eens. Op piano Ed Boekee en op bas Niels Tausk.
Aangezien het dan Moederdag is lijkt het me leuk als er zo veel mogelijk moeders zijn. Niet iedereen heeft nog een moeder, maar toch wagen we ons aan deze actie: Neem je moeder gratis mee!
En geen zorgen, ik zing over van alles en nog wat, niet alleen over het moederschap ;)
Je bestelt een kaartje en neemt je moeder mee aan de deur.
Tot zondag!
Mirjam.
PS