Mirjam van Dam - Zang en theater
            
 
Dag allemaal,

Aanstaande zondag 22 maart, zing ik eindelijk weer eens de fantastische stukken die ik met Lex Jasper heb geschreven!
Maar niet alleen ik, ook Ed Boekee zingt zijn grappige en mooie liedjes (van achter de piano). En de altijd vrolijke Niels Tausk staat ons bij op bas, trompet en gitaar.

Ik hoop dan ook van harte dat jullie komen kijken, want de kaartverkoop is nog niet wat het moet zijn. Podium de Mess staat in Naarden Vesting en alleen al daar rondlopen is een uitje op zich, dus kom en Luister eens!😄
 
Aanvang: 15:30 uur
 
Hopelijk tot dan!
Groet, Mirjam
 
 
 
 
Lees meer over Luister eens op mijn website.

 
Mirjam van Dam - zang & theater - www.mirjamvandam.nl