Mirjam van Dam - Zang en theater
            
 
Lieve lezer,

Op zondag 5 oktober (aanstaande zondag!) zing ik op een idyllische plek aan de Amstel: Wester-Amstel, omringd door knotwilgen, schaapjes en een beeldentuin.
Samen met misschien wel de beste pianist en bassist van Nederland, Rob van Bavel en Frans van Geest, voer ik de liedjes van Lex Jasper en mijzelf uit, en ik weet zeker dat ze daar tot hun recht komen. Na afloop houdt Kees van Boven, wijnkenner, een kleine wijnproeverij. 
Ik zou geen betere zondagmiddagbesteding weten, en hoop dan ook van harte dat jullie komen kijken, luisteren en proeven.
Aanvang: 15:00
Het is best moeilijk om de zaal vol te krijgen zo aan het begin van het seizoen, dus zegt het voort!
Dank je wel en hartelijke groet,
Mirjam.
 
 
 
 
Lees meer over Luister eens op mijn website.

 
Mirjam van Dam - zang & theater - www.mirjamvandam.nl